Högt högt upp.

Igår så åkte jag till ett ställe som heter sigiriya, ttillsammans med 2 st från hostelet. Sigiriya är som en enormt stor sten/berg ( brant!). Om man vågar och orkar gå upp så ser man en helt otrolig utsikt. Det känns lite som ur filmen lejon kungen, när dom står högt upp så sin bergsklippa och ser ut över hela sin värld. Men ush vad darrig jag var i benen ju högre upp man kom, man ändå hade kunnat gå på berget, men nejdå, en rangeltrapp (kändes det som) som satt utanpå liksom. Men jätte vackert! Sen var det kortspels kväll när vi kommit tillbaka. Idag har jag strosat runt, det är en jättefin stad. Som finast när man vandrar småvägar upp, så man får gå lite bland skog och apor. I förregår hade jag en tuk tuk dag. Runt till en massa olika tempel, käka god mat ( kan fortfarande äta som folk, med händerna) : ) Jag såg en massa... ( till daddan) : )