26 MAJ Ett paket lika stort som mig!



Igår så var jag på lagret hos gallerix där dom hade en massa tröjor i olika storlek och modell. Eftersom dom var tryckta med den gamla profilen så används dom inte, och då fick vi dom att ta med!
Dom är spritt nya och jättefina!
Så jag rotade runt där och fick ihop en kartong som nästan var lika stor som mig själv som jag lyckades fylla med tröjor. Det som sorterades bort var herr storlekar som medium och large, det skulle ha sett ut som långa stora nattlinnen.
Fick också ett tips om att åka med kartongen för att slippa flygresan med mellanlandningar?! Jag tror nog ändå att vi tar flyget.


Lite senare på dagen så tog jag med mig en kompis och gick in till Grand Hotell Hörnan (vi fick gå på den fina röda mattan in), där hämtade vi upp en kartong med en massa fina pennor, vita med Guldtext! Tack så jättemycket, vänligt folk finns överallt.
www.grandhotellhörnan.com  bangårdsgatan 1, uppsala.

Kommentarer:

1 Andreas:

skriven

Najs att få en sån stor kartong, men synd stina att du inte är så stor då ;P

Kommentera här: