30/3 Tjej dejt

Idag så har jag och lovisa hänga ett par timmar på ett Kafe i stan och vara kreativa!

Vi har gått igenom Massa bilder, layot på affischer, gått in i detaljer som klockslag... Vi fick en massa gjort kändes det som, skönt!
Sen så kom det en ordentlig uppdatering på bloggen, så nu är vi snart ikapp dagens datum. Och Lovisa tog på sig ansvaret som projektets fotograf, tyvärr så var det kanske inte våran nästa modellstund, så det blir inga foton tror jag, kanske senare.

Vi drack stans godaste kaffe, och grymt goá smoothies (det fairtrade märkta kaféet mittemot stadsbiblioteket)

Så nu ska vi fa tag i talarna till första utställningen, och lista ut bästa sätt att nå ut med en inbjudan till gymnasieskolor...
Någon som har en ide om hur man når ut till eleverna nu, mellan läxor och dagdrömmen om studenten?

Kommentarer:

1 Malin Ernmo:

skriven

Hallå Där. Shit va duktiga ni är ; ) Sicken stolt Moster jag blir. En bra idé att ta sig ut till eleverna som vi själva använder oss av på mitt jobb är Facebook och andra Forum på Nätet, som MSN och Twitter. Finns det något som jag kan hjälpa er med här nerifrån Skåne????

Kommentera här: