16/4 Gallerix och ett datum!

Givande möte med folk som vet vad dom gör...

Så otroligt skönt det är att bara få säga tankar och funderingar högt som man har haft om projektet. Och den personen mitt emot en bollar tillbaka en möjlighet och en ev lösning på varje tanke!

Vill alltså säga tack till Gallerix för mötet idag.
Det kändes otroligt givande.
Jag önskar att jag hade 48 timmar på dygnet så jag hann lägga ner lite mer tid på detta. Men jag kan ju säga att det blir en ordentlig mejlar helg för mig. Känns som att det är det här vi har väntat på lite grann. En knuff i rätt riktning.


Det kommer att komma en ordentlig inbjudan till er alla i veckan. Men jag kan inte hålla mig, jag vill att ni bokar in den 5 maj i almenackan, för då smäller det! Och jag lovar att ni vill vara med.


Sen så måste jag säga att det är dags för er att lägga in lite kommentarer! Vi gör vårt bästa för att komma med bilder och inlägg, men vi vill ju veta vad ni Tänker. Detta ska ju vara ett Ömsesidigt förhållande...?

Kommentarer:

1 Farmor:

skriven

Jag vill bara säga att ni verkligen lägger ner ett jättestort jobb på projekektet och jag hoppas att ni får så mycket respons som det bara är möjligt.

Varmt Lycka Till från Farmor.

2 Mikaela Sandahl:

skriven

Måste bara säga att ni är galet grymma :) Sån härlig idé :)

Kommer definitivt förbi på grand där sen :)

Lycka till med allt!

/ Mimmi

3 stina andersson:

skriven

Tack,

Mikaela: Ja kom förbi, ska bli kul att se dig!

Det är en sån kommentar du gav som pushar oss fram.

Kommentera här: